piątek, 26 sierpnia 2016

Wybaczcie za moją nieobecność!

Naprawdę wybaczcie, ale są wakacje i nie mam dwóch bardzo ważnych rzeczy:
WENY I CZASU
Z tej okazji napiszę 20 faktów o mnie.
  1. Moim znakiem zodiaku jest skorpion.
  2. Mieszkam w Szczecinie.
  3. Kiedy byłam dzieckiem chciałam być weterynarzem.
  4. Chemia jest dla mnie czarną magią.
  5. Jestem członkiem grupy teatralnej w szkole.
  6.  Moimi ulubionymi rolami były: Starzec z "Dziadów II" Mickiewicza oraz Lokaj z "Na pełnym morzu" Sławomira Mrożka.
  7.  Mam orzechowe oczy (połączenie zielonego i piwnego).
  8.  Jednym z wielu moich marzeń jest wystąpienie w Teatrze Współczesnym w Szczecinie u boku Arkadiusza Buszko.
  9. Lubię wiele gatunków muzyki. Z określeniem swojego ulubionego wykonawcy mam duży problem.
  10.  Do stworzenia tego bloga zainspirował mnie park im. Fryderyka Chopina.
  11.  Śpiewam pod prysznicem.
  12.  Nie lubię czytać romansów, ale uwielbiam je pisać.
  13.  Jestem yuristką. Do yaoi nic nie mam, ale wolę yuri i zwykłe paringi.
  14.  Gdybym pisała fanfiki, NIGDY nie shipowałabym kogoś ze sobą (no chyba, że dla żartów).
  15.  Spróbowałabym kiedyś dubbingu.
  16.  Zjadłabym ramen.
  17.  Za sushi nie przepadam, ale je lubię (jeden z moich życiowych paradoksów XD).
  18.  W mojej lewej ręce są "świetne" stawy, który strzelają, prawie, przy każdym ruchu.
  19.  Wychowałam się na bajkach - grajkach (aktualnie słucha "Lato Muminków").
  20.  Nazwisko Huber zostało zaczerpnięte z mangi "Książę Piekieł: Devils and realist".
Pozdrawiam z Doliny Muminków!
Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz